طرز تهیه پیتزا با سویا و فلفل دلمه ای

در این ساعت آموزش طرز تهیه پیتزا با سویا و فلفل دلمه ای را تقدیم حصورتان میکنیمطرز تهیه پیتزا با سویا و دلمه ای

موادلازم برای تهیه پیتزا با سویا و فلفل دلمه ای
خمیر آماده یک بسته
فلفل دلمه ای یک عدد متوسط
سویا
پیازیکد عدد متوسط
نمک و زردچوبه
پنیرپیتزای رنده شده یک بسته

طرز تهیه پیتزا باسویا و فلفل دلمه ای
سویا رو تو یک ظرف حاوی یک لیتر آب خیس کنید بعد از یک ساعت آب کشی کنید و بشویید . سویا نباید آب داشته باشد . البته بهتر است سویا ابتدا پخته شود حدود ده دقیقه رو شعله ی متوسط با آب و نمک بپزید سپس آب کشی کنید وکاملا آب اضافی آن را خارج کنید.
سپس آن را در ماهی تابه سرخ نمایید حتما باید سویا خوب سرخ شود وقتی آب سویا کشیده شد وشروع به تغییر رنگ نمود نمک و زردچوبه را اضافه کنید. حتما پیاز را خوب و نگینی خرد کنید و پس از کشیدن آب سویا در روغن به سویا اضافه نمایید در آخر فلفل دلمه ای خوب خرد شده یعنی همان نگینی خورد شده را هم اضافه نمایید پس از سرخ شدن مواد سه قاشق غذاخوری رب برای 4تا پیتزا به موتد زده و باز با قاشق هم میزنید تا تمام مواد به رب آغشته شوند.

قبل از زدن رب باید زیر شعله کم شود تا رب نسوزد در حرارت خیلی کم چند دقیقه اجازه می دهید تا رب به خورد مواد رود و همواره هم می زنید. الام مواد آماده است .آن را روی خمیر پیتزاها پخش نموده و نهایتا پنیر را روی آن می ریزید.
اگر دوست داشتهه باشید می توانید روی پنیر یا زیر آن سس گوجه فرنگی بریزید.
بعضی ها سس گوجه را روی خمیر می زنند سپس مواد را پخش می کنن.
این حالت برای موقعی است که مواد پیتزا رب نداشته باشد. شما می توانید همین پیتزا را با قارچ درست نمایید. یعنی به جای فلفل قارچ بریزید .یا از هردو استفاده کنید. همین مواد برای ماکارونی یا لازانیا نیز قابل استفاده است. در ماکارونی پنیر پیتزا لازم نیست. در صورتیکه از خمیر پیتزاهای آماده در بازار استفاده می کنید ، نیم ساعت در فر با حرارت 140درجه کافیست. اگر خمیر را خودتان آماده نموده اید باید ده دقیقه بیشتر بماند و حرارت کمی بیشتر باشد. قابل توجه کههمین پیتزا را می توان در ماکرو ویو پخت .یعنی پس از آماده شدن مواد و ریختن روی خمیر آن را ده دقیقه در مایکروویو قرار دهید.
میل نمایید نوش جان
نکته سویا برای سرخ شدن نیاز به روغن بیشتری دارد . خیلی بهتر است از روغن مایع استفاده نمایید .تا کمتر ضرر داشته باشد

3.2222222222222 1 1 1 1 1 Rating 3.22 (9 Votes)
GRID LIST
موفقیت
گنج
طلاق
شوهرداری
ازدواج
Tuesday, 14 May 2024
الثلاثاء, ۰۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

Please publish modules in offcanvas position.