چند نکته خواندنی از سلامت زنان

تحقیقات نشان می‌دهد زنانی که هشت ساعت یا بیشتر در شب می‌خوابند، به احتمال زیاد سه بار کمتر از دیگرانی که کمتر از 7 ساعت می‌خوابند، به سرماخوردگی مبتلا می‌شوند.

غنی کردن مواد غذایی از آنتی اکسیدان ها، بتاکاروتن، ویتامین سی، ویتامین ای، رسوراترول، و ... شانس ابتلا به عفونت سینوسی را در زنان کاهش می‌دهد.

هرچند بسیاری از باکتری‌ها و میکروب‌ها بی ضرر هستند، اما برخی از آن‌ها می‌توانند شما را بیمار کنند. در این میان باکتری‌های خوب روده سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و زنانی که مکمل‌های پروبیوتیک و پره بیوتیک را مصرف می‌کنند، در طول فصل سرد سال کمتر دچار سرماخوردگی و آنفلوآنزا می‌شوند.

به گزارش سلامانه، زنانی که قبل از غذا خوردن و بعد از آن اقدام به شستن مداوم دست‌ها می‌کنند، 15 تا 50 درصد کمتر به آنفلوآنزا مبتلا می‌شوند.

یک مطالعه نشان می‌دهد یوگای ملایم همراه با تمرینات تنفسی، منجر به تقویت سیستم ایمنی در زنان می‌شود.

1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)
GRID LIST
موفقیت
گنج
طلاق
شوهرداری
ازدواج
Monday, 21 September 2020
الإثنين, ۰۳ صَفر ۱۴۴۲
دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹

Please publish modules in offcanvas position.