بد خواب ها خواب را مهمان چشمشان کنند!

گویدااستفاده بيش از حد از هدفون سبب مي شود تا شب نتوانيد به موقع و سر ساعت بخوابيد و همين امر باعث افت عملكرد مي شود.
بررسي ها نشان مي دهند، استرس از ديگر عواملي است كه نمي گذارد شب ها بخوابيد با دوري از استرس و دوري از خوردن غذاهاي چرب خواب خود را تنظيم كنيد تا عملكرد شما در طول روز و توانايي هايتان افزايش يابد.
اگر خوابتان نمي برد و مدت زمان زيادي طول مي كشد تا به خواب برويد سعي كنيد حتي براي ۱۵ دقيقه هم در خانه خود راه برويد و خود را سرگرم كنيد و دوباره به رختخواب برويد.دوش آب گرم دو ساعت قبل از خواب منجر به كاهش انرژي شما شده و كمك مي كند تا شما خسته و بي حال شويد در اين صورت اگر خوابتان نمي برد با دوش آب گرم يا پياده روي در خانه مي توانيد خواب را مهمان چشمانتان كنيد.

5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)
GRID LIST
موفقیت
گنج
طلاق
شوهرداری
ازدواج
Saturday, 26 September 2020
السبت, ۰۸ صَفر ۱۴۴۲
شنبه, ۰۵ مهر ۱۳۹۹

Please publish modules in offcanvas position.