ميوه هاي مناسب براي خواب راحت و خوش

ميوه هاي مناسب براي خواب راحت و خوش

بی‌خوابی را گاهی تنها با داروهای شیمیایی می‌توان درمان کرد و از نظر متخصصان طب سنتی، گاهی چاره از بین بردنش مصرف برخی دم‌نوش‌های گیاهی است. اما محققان می‌گویند برای خلاص شدن از این مشکل، راه‌های ساده‌تری هم وجود دارد. راه‌هایی که در ادامه آن‌ها را  با شما درمیان می‌گذاریم. 

 

-- شير و مغز بخوريد
توصيه محققان به بي خواب‌ها، خوردن يك مشت مغز آجيل و يك ليوان شير قبل از خواب است. پژوهشگران بر اين باوردند كه با اضافه كردن اين دو مورد به رژيم غذايي بي خواب‌ها مي‌توان مشكل‌شان را كمرنگ كرد.

 

-- كيوي بخوريد
یکی از میوه هایی که به درمان بیخوابی کمک میکند کیوی است . محققان مي‌گويند اگر 4 هفته به رژيم غذايي تان كيوي اضافه كنيد، بي خوابي تان از بين مي‌رود. آنها به شركت كنندگان يك تحقيق، يك ساعت قبل از خواب دو كيوي دادند و مشاهده كردند كه كيفيت خواب آنها بالاتر رفته است.


-- آلبالو بخوريد
از نظر محققان ملاتون موجود در آلبالو مي‌تواند بر مغز بي خواب‌ها تاثير مفيدي بگذارد و باعث تنظيم شدن چرخه خوابشان شود. محققان مي‌گويند دو وعده خوردن اين ميوه در صبح و شب مي‌تواند به تنظيم شدن خواب افراد كمك كند.

 

منبع : مجله سیب سبز

1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)
GRID LIST
موفقیت
گنج
طلاق
شوهرداری
ازدواج
Sunday, 22 May 2022
الأحد, ۲۰ شوال ۱۴۴۳
یکشنبه, ۰۱ خرداد ۱۴۰۱

Please publish modules in offcanvas position.