مجید قصه های مجید هم سیاسی شد!

قصه های مجیدمجید پسربازیگوش و با استعدادی بود که هر هفته علاقه مندان بسیاری را به پای صفحه ی تلویزیون می کشاند تا با لهجه ی شیرین اصفهانی و یک زندگی ساده که برخلاف سریال های امروز بسیار شبیه زندگی عموم مردم بود را تماشا کنند.

در جریان شمارش آرای انتخابات شورای شهر با خبر شدیم که مهدی باقر بیگی (بازیگر فیلم قصه های مجید) توانسته است رای دوم اصفهانی‌ها در شورای شهر این شهر را به خود اختصاص دهد.

سریال قصه های مجید بر اساس کتابی با همین نام و به قلم هوشنگ مرادی کرمانی ساخته شد که روایتی کودکانه از دغدغه ها و دلمشغولی های یک پسرک اصفهانی را در خانه و مدرسه به تصویر می شکد.


شایان ذکر است که در انتخابات شورای شهر اصفهان، سه اصلاح طلب، ۹ اصولگرا و ۹ کاندیدای مستقل توسط مردم انتخاب شده‌اند.

مهدی باقربیگی بازیگری که با ایفای نقش نوجوانی بانشاط و پرشر و شور در سریال دیدنی «قصه های مجید» توانسته بود در نوجوانی شهرتی همپای بازیگران بزرگسال عرصه سینما پیدا کند این روزها هم که کارمند سازمان فرهنگی-هنری اصفهان است باز هم بیشتر از نام خودش که مهدی است به نام مجید شناخته می شود. او ازدواج کرده و دارای یک فرزند هم هست.

مهدی باقربیگی متولد سال ۱۳۵۶ در اصفهان و فارغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی می باشد. کلاس دوم راهنمایی بود که برای ایفای نقش در مجموعه ی تلویزیونی قصه های مجید انتخاب شد. حاصل کار یک مجموعه نه قسمتی، سه فیلم سینمایی شرم (۱۳۷۱) نان و شعر (۱۳۷۲) صبح روز بعد (۱۳۷۳) بود. باقربیگی در هفدهمین جشنواره ی بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان در اصفهان یکی از اعضای هیئت داوران در بخش مسابقه سینمای ایران بوده است.

4.5 1 1 1 1 1 Rating 4.50 (4 Votes)
Saturday, 27 July 2024
السبت, ۲۰ محرّم ۱۴۴۶
شنبه, ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

Please publish modules in offcanvas position.